ارشاارشا، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

ارشا هدیه خدا

سر کار رفتن من

1393/2/2 5:49
نویسنده : شهرزاد
133 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از چهارده ماه باید برم سر کار .تو این مدت لحظه لحظه با هم بودیم با هم نفس کشیدیم همبازی بودیم با هم چرخیدیم و رقصیدیم زمانهایی که از خودم دورت کردم کوتاه بود ولی همیشه شرایط یه جور نمی مونه کم کم تو هم باید به دور بودن از من عادت کنی شاید این جوری بیشتر قدر زمانهایی رو که با هم هستیم بدونیم. امیدوارم بزرگتر که شدی خودت بفهمی شاید الان برات خیلی سخت باشه ولی همیشه بدون هر جا که باشم قلبم به عشق تو میزنه نی نی قشنگ من

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 7:40
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا وثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان یاسین
25 اردیبهشت 93 10:19
تولدت مبارکا باشه خاله جون 1200000 ساله بشی
مامان بردیا شیطون
25 اردیبهشت 93 20:03
لبخند زدن خیلی راحت تره تا بخوای به همه توضیح بدی چرا حالت خوب نیست ... ************************