ارشاارشا، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

ارشا هدیه خدا

تولد تو

1393/2/25 11:43
نویسنده : شهرزاد
143 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روزیه که اولین صدای گریه ات رو شنیدم اولین بار دیدمت و در اغوشت گرفتم چه قدر کوچیک و چه قدر ناز بودی .نی نی کوچولوی من که لبهای سیانوزه اش و صورت قشنگش هیچ وقت از یادم نمیره الان یه پسر کوچولوی شیطون و پر انرزی شده .برخلاف خیلی ها نمی تونم بگم چه قدر سریع گذشت . این دو سال خیلی سخت گذشت سخت اما شیرین تمام سختیها در مفابل نگاه پر محبت تو هیچه.بابا بهنام و مامان بزرگ زری جون  هم پا به پا ی ما تو سختیها همراهمون بودن و کمکشون رو از ما دریغ نکردن .

پسر قشنگم شاهزاده کوچولوی من تولدت مبارک باشه امیدوارم عمر پربرکتی داشته باشی و همیشه عزیز باشی دعای خیر من بدرقه راهت

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان هلیا
25 اردیبهشت 93 13:38
تولد گل پسرتون مبارک. مامانیه مهربون وبلاگ هلیا جونی با عکسای تولدش به روز شد . با نظرتون یه یادگاری واسش بذارید ممنونم.
مامان بردیا شیطون
25 اردیبهشت 93 20:02
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند. عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند. دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند. و بخند که خدا هنوز ان بالا با توست.
مامان بردیا شیطون
25 اردیبهشت 93 20:02
2سالگیت مبارک عزیزم
آزاده مامان بردیا
26 اردیبهشت 93 11:24
عزیزم خوشگل خاله تولدت مبارک دو سال پیش وقتی دیدمت کنار مادرت که بهترین دوستمه خوابیدی اشک تو چشمام اومد انقدر ناز بودی و انقدر برای مادرت خوشحال بودم که تو رو داره که نگو! حالا بعد دو سال سخت مخصوصا برای مادرت آقای خوشگلی شدی که خاله می خواد قورتت بده از خدا ممنونم که تو رو به مادرت و همه ما هدیه کرد و به مادرت به خاطر تمام سختیهایی که تحمل کرد خسته نباشید میگم .همیشه شاد و سالم و پرانرژی باشید خاله جون
زری جون
13 خرداد 93 8:14
تولدت مبا ر ک خو شگل من انشا الله داماد بشی